شاروال شهرمزارشریف با میرویس “احمدی” رئیس اتاق پیشه‌وران و اصناف دیدار نمود

web_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۹
asd

الحاج محمد کاظم “طارق” شاروال شهرمزارشریف با میرویس “احمدی” رئیس اتاق پیشه‌وران و اصناف ولایت بلخ در دفتر اصناف دیدار نمود.
 در این جلسه الحاج مولوی بورجان “نائب البدر” آمرنظارت و ارزیابی، روح اللّٰه “توخيی” مدیر عمومی انجنیری و زيربنا ریاست شاروالی مزارشریف، وکلای مختلف اصناف ریاست اتاق پیشه‌وران و اصناف ولایت بلخ اشتراک داشتند.
جلسه با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز گردید، در نخست شاروال مزارشریف تمامی اشتراک کنندگان مجلس را خوش آمدید گفت و در مورد  راه حل برای ترتیب و تنظیم دست فروشان روی جاده و انتخاب جای های معین برای دست فروشان، نصب ترتیب و تنظیم لوایح دیجیتلی دوکاکین بااندازه های معین شده از سوی ریاست شاروالی مزارشریف، و نظم بخشیدن شهر و انداختن کثافات در ذباله دانی ها و جای های مشخص شده از سوی ریاست شاروالی تفصیلی صحبت نمود.
در اخیر میرویس احمدی رئیس پیشه وران و وکلای اصناف مختلف شهر مزارشریف از تلاش های شاروالی برای نظم بخشیدن و پاکی شهر مزارشریف را ستایش نمود و وعده هر نوع همکاری با ریاست شاروالی مزارشریف را نمودند.

تازه ترین اخبار

Sun, May 12 2024 9:49 AM
Background image

دیدار الحاج محمد کاظم طارق شاروال شهر مزارشریف با رئیس داکتران بدون مرز

شاروال شهر مزارشریف الحاج محمد کاظم طارق با رئیس داکتران بدون مرز در دفترش دیدار کرد.
شاروال شهر مزارشریف از مسؤولان داکتران که خدمات صحی خستگی ناپذیری را به شهروندان مزارشریف ارائه می. . .

Wed, May 08 2024 9:24 AM
Background image

هماهنگی موسسه یونپس با شاروالی شهر مزارشریف بخاطری اعمار سرک ها

موسسه یونپس با هماهنگی شاروالی شهر مزارشریف کار اعمار سه سرک به طول ۶۷۰ متر و عرض ۷ متر در ساحات نواحی هشتم، نهم و دهم شهر مزار شریف تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

Tue, Apr 30 2024 2:51 PM
Background image

The Public Working Of Mazar-E-Sharif Municipality

حشر عمومی ریاست شاروالی مزارشریف با اشتراک الحاج محمد کاظم طارق شاروال شهر مزارشریف،  رئیس سکتوری، رئیس حکومتداری شهری، رئیس مالی و محتسبه و امور اداری، آمرین نواحی دوازده گانه، عمله. . .

BACK TO NEWS