به سلسله دیدارهای مردمی؛

Anonymous (not verified)
دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۹:۳۸
به سلسله دیدارهای مردمی؛

عبدالحق خرمی شاروال مزارشریف در حالی‌که الحاج گل محمد ایرکین معاون شاروالی حضور داشت با دکانداران و باشندگان ناحیه چهارم شهرمزارشریف پیرامون چگونگی رسیدگی به مشکلات و چالش‌های منطقوی در دفتر کارش دیدار و ملاقات کرد.

آقای خرمی در این دیدار ضمن این‌که وعده سپرد که مطابق قانون و برنامه مدون شده شاروالی به مشکلات مردم رسیدگی صورت می‌گیرد هم‌چنان از شهروندان خواست تا با شاروالی همکاری کنند.

شاروال مزارشریف علاوه بر چگونگی مشکلات منطقوی در رابطه به موضوعات ملی و سرنوشت ساز کشور نیز اشاره کرده، تاکید می‌کند که صلح از نیازهای اساسی کشور است از این‌رو باید از پروسه صلح حمایت صورت گیرد.

وی با ابراز امیدواری از روند صلح افغانستان می‌گوید که این پروسه مربوط به همه‌ی افغان‌ها است به همین دلیل باید مردم در تعین سرنوشت شان سهیم شده و حامی روند صلح در کشور باشند.

مزارشریف - دوشنبه ۱۹ حوت سال ۱۳۹۸ خورشیدی

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۳ - ۹:۴۹
Background image

دیدار الحاج محمد کاظم طارق شاروال شهر مزارشریف با رئیس داکتران بدون مرز

شاروال شهر مزارشریف الحاج محمد کاظم طارق با رئیس داکتران بدون مرز در دفترش دیدار کرد.
شاروال شهر مزارشریف از مسؤولان داکتران که خدمات صحی خستگی ناپذیری را به شهروندان مزارشریف ارائه می. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۹:۲۴
Background image

هماهنگی موسسه یونپس با شاروالی شهر مزارشریف بخاطری اعمار سرک ها

موسسه یونپس با هماهنگی شاروالی شهر مزارشریف کار اعمار سه سرک به طول ۶۷۰ متر و عرض ۷ متر در ساحات نواحی هشتم، نهم و دهم شهر مزار شریف تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۴:۵۱
Background image

The Public Working Of Mazar-E-Sharif Municipality

حشر عمومی ریاست شاروالی مزارشریف با اشتراک الحاج محمد کاظم طارق شاروال شهر مزارشریف،  رئیس سکتوری، رئیس حکومتداری شهری، رئیس مالی و محتسبه و امور اداری، آمرین نواحی دوازده گانه، عمله. . .

BACK TO NEWS