طلاعیه! هموطنان عزیز و همشهریان محترم شهرمزارشریف!

Anonymous (not verified)
طلاعیه!  هموطنان عزیز و همشهریان محترم شهرمزارشریف!

اطلاعیه!

هموطنان عزیز و همشهریان محترم شهرمزارشریف!

براساس هدایت جلالتمآب محترم محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان، روند توزیع نان خشک برای خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت در شهرهای بزرگ کشور بشمول شهرمزارشریف سر از تاریخ امروز ۱۴ ثور آغاز شده است که رهبری شاروالی مزارشریف با همکاری آمرین نواحی دوازده‌گانه برای تنظیم امور کاری، بدون وقفه شبانه روز کار کرده اند و درحال تعقیب و پیگیری می باشند.

تشخیص و تفکیک خانواده‌های مستحق و نیازمند توسط شوراهای محلی، کمیته‌های گذر و باشندگان محل صورت گرفته است، شاروالی مزارشریف اصلا دخیل در آن نمی باشد، اما بخاطر نظارت از این پروسه و تفکیک مستحقین واقعی از غیر آن، شاروالی مزارشریف تیم نظارتی جدی را توظیف نموده است که همه روزه به ساحه رفته، لیست‌ها را با مردم شریک ساخته، عملا بررسی خواهند نمود که آیا شخص مستحق است یا خیر؟

رهبری شاروالی مزارشریف از حمایت و رهنمایی اداره محترم مستقل ارگان‌های محلی، معینیت شاروالی‌ها و مقام ولایت بلخ سپاس‌گذاری نموده که از شهروندان با عزت شهر مزارشریف، وکلا گذر، بزرگان، متنفذین و باشندگان محل احترامانه تقاضا‌مند است که زحمات اداره شاروالی و آمرین نواحی را درک کرده و برای تحقق مطلوب و بهتر روند توزیع نان خشک با موظفین، کارمندان و آمرین نواحی همکاری و هماهنگی لازم را انجام دهند.

هموطنان گرامی!
شما مستحضر هستید که در جامعه ما مستحقین و نیازمندان بیشماری وجود دارد که در برابر آنان همه‌ی ما و شما مسوولیت وجدانی، ایمانی، انسانی و هم‌وطنی داریم تا برای این خانواده‌ها کمک صورت گیرد بنآ این نان خشک برای آن خانواده‌های است که همه روزه با مشکلات اقتصادی و فقر دست و پنجه نرم می‌کنند، اگر مستحق نیستید پس بیاید برای دست یاری و کمک با خانواده‌ها بی‌بضاعت بلند کنیم تا کمک به مستحقین واقعی آن برسد.

با احترام
شاروالی مزارشریف

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۱:۵۰
Background image

مزائیده سرسبزی موازی ٦٠٠٠ متر مربع زمین واقع پروژه ام کارته صلح


اسامی اشرف شریفی رئیس شرکت ساختمانی و سرکسازی اشرف شریفی بالاثر تدویر مجلس داوطلبی سرسبزی موازی ٦٠٠٠ متر مربع زمین واقع پروژه ام کارته صلح بشمول رنگمین كمان شهر مزار شریف ۲۰۶۰۰۰ دو صدو . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۲:۳۵
Background image

اعلان اعطای قرارداد تراش کاری ساحات شاهراه مزار کابل و اعمار یکباب کانال آهن کانگرینی بالای رهرو مقابل مکتب شیخ محمد صدیق شهاب

موضوع اعلان اعطای قرارداد تراش کاری ساحات اسفالت شده و قسماً تخریب شده شاهراه مزار کابل و اعمار یکباب کانال آهن کانگرینی بالای رهرو مقابل مکتب شیخ محمد صدیق شهاب واقع ناحیه ششم شاروالی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۴
Background image

مزائیده دو باب تشناب واقع مارکیت انصاف

ذبیح الله فرزند عزت الله بالاتر تدوير مجلس داوطلبی دو باب تشناب واقع مارکیت انصاف ملکیت شاروالی شهر مزار شریف به مبلغ “۲۵۱۰۰” بیست و پنج هزار و یک صد افغانی برنده شناخته شده است.
افراد . . .

بازگشت به اطلاعیه ها